فرماندار مراغه:تسهیل در جذب سرمایه گذاری بهترین راهکار برای تحقق اقتصادی مقاومتی است

فرماندار مراغه:تسهیل در جذب سرمایه گذاری بهترین راهکار برای تحقق اقتصادی مقاومتی است

مراغه - ایرنا - فرماندار شهرستان ویژه مراغه با تاکید بر لزوم ایجاد تسهیلات لازم برای جذب سرمایه گذاری گفت: ایجاد زمینه های مناسب برای جلب و جذب سرمایه گذاری، بهترین راهکار برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

 

ظفر محمدی روز سه شنبه در نشست کمیته توسعه و جذب سرمایه گذاری و اقتصاد مقاومتی که در شهرداری مراغه برگزار شد افزود: تمامی دستگاه های دولتی و خدمات رسان زمینه های لازم برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعت، گردشگری و کشاورزی را در این شهرستان فراهم کنند.
وی ادامه داد: ایجاد هماهنگی های لازم توسط مدیران شهری مراغه برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی در قالب جذب سرمایه گذار با توجه به ظرفیت های بالای این شهرستان در زمینه های کشاورزی، صنعت و گردشگری ضروری است.
محمدی اضافه کرد: در راستای ایجاد هماهنگی های لازم برای ایجاد زمینه و تسهیل در جذب سرمایه گذار در شهر تاریخی مراغه، کمیته توسعه و جذب سرمایه گذار در این شهرستان آغاز به کار کرده و مشکلات موجود در این زمینه را بررسی و برای رفع آن اقدام می کند.
شهردار مراغه نیز در این نشست با اشاره به اجرای طرح های در دست اجرا در این شهر گفت: طرح احداث مجتمع تجاری و خدماتی عتیق با 95 درصد پیشرفت فیزیکی با 31 میلیارد ریال سرمایه گذاری از جمله این طرح های در حال اجراست.
محمدرضا احمدی افزود: بازار آرد و غلات با 70 میلیارد ریال اعتبار و 37 درصد پیشرفت فیزیکی و نیز بازار خشکبار مراغه با 225 میلیارد ریال اعتبار و با 10 درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر طرح های در دست اجراست که در راستای جذب سرمایه گذار در این شهرستان اجرا می شود.
وی ادامه داد: اجرای طرح احداث بیلیبوردهای شهری، تکمیل شهربازی پارک سلامت با پنج میلیارد ریال و احداث شهربازی پارک معلم با 30 میلیارد ریال سرمایه گذاری از دیگر طرح های در حال اجرا در شهر فرهنگی و تاریخی مراغه در سال جاری است که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری هب بهره بردرای برسند.
وی با اشاره به طرح های آتی و در آستانه عقد قرارداد در شهرداری مراغه اضافه کرد: احداث مجتمع تجاری و خدماتی رسا و نیروگاه زباله سوز با ظرفیت روزانه 500 تن پسماند، از جمله طرح هایی است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و خارجی اجرا می شود.
به گزارش ایرنا، در این نشست مدیران دستگاه های اجرایی به بررسی مشکلات اجرای طرح های عمرانی و موانع سرمایه گذاری در مراغه پرداختند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 16 دی 1395برچسب:, | 11:31 | نويسنده : شهروند مراغه ای |